📦 Instrucțiuni pentru returnarea produselor
Dacă produsul nu vi se potrivește, vă rugăm să utilizați serviciul simplu de retur prin GLS.Pasul
1: Introduceți datele
În câmpurile afișate introduceți:
- Numărul comenzii
- Adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii
- Obțineți eticheta: dați clic pe butonul „Obține eticheta”
- Salvare: sistemul vă va genera imediat eticheta în format PDF
Pasul 2: Pregătirea și predarea coletului
- Completați formularul: nu uitați să introduceți în colet Formularul de retur/reclamație completat.
- Tipărire și lipire: tipăriți eticheta generată și lipiți-o vizibil pe colet. Eliminați toate etichetele vechi.
- Predarea coletului (Drop-off): duceți coletul la orice punct GLS ParcelShop
- În România aveți la dispoziție peste 2 000 de puncte de predare
- Cel mai apropiat punct îl găsiți aici: https://gls-group.eu/RO/ro/parcel-shop/
Pasul 3: Rambursarea banilor
- Coletul poate fi urmărit după predare.
- De îndată ce ajunge în depozitul nostru din Republica Cehă, vom procesa returul și vă vom rambursa suma în termen de 14 zile de la primire, în contul bancar specificat în formular.
