📦 Instrucțiuni pentru returnarea produselor

Dacă produsul nu vi se potrivește, vă rugăm să utilizați serviciul simplu de retur prin GLS.Pasul

 

1: Introduceți datele

În câmpurile afișate introduceți:

  • Numărul comenzii
  • Adresa de e-mail utilizată la plasarea comenzii
  1. Obțineți eticheta: dați clic pe butonul „Obține eticheta”
  2. Salvare: sistemul vă va genera imediat eticheta în format PDF

Pasul 2: Pregătirea și predarea coletului

  1. Completați formularul: nu uitați să introduceți în colet Formularul de retur/reclamație completat.
  2. Tipărire și lipire: tipăriți eticheta generată și lipiți-o vizibil pe colet. Eliminați toate etichetele vechi.
  3. Predarea coletului (Drop-off): duceți coletul la orice punct GLS ParcelShop

Pasul 3: Rambursarea banilor

  • Coletul poate fi urmărit după predare.
  • De îndată ce ajunge în depozitul nostru din Republica Cehă, vom procesa returul și vă vom rambursa suma în termen de 14 zile de la primire, în contul bancar specificat în formular.

 

Získat zpětný štítek

Înregistrați-vă în e-shop-ul nostru

Fiți primul care este informat despre promoții și reduceri

Informații despre produse noi

Istoricul comenzilor și facturilor

Cea mai fină lână merino, 16,5 µm

Fibra patentată unică Moira

Despre materialele noastre

Comenzile sunt pregătite și expediate în cel mai scurt timp.

Respirabilitate maximă & evacuare rapidă a umidității