Termeni și condiții comerciale
1. Dispoziții introductive
1.1. Acești Termeni și Condiții Comerciale (denumiți în continuare „Termeni și Condiții”) ai societății MOIRA CZ a.s., cu sediul în Antala Staška 114/20, Praga 4, cod poștal 143 00, număr de identificare (IČO) 26479761 (denumită în continuare „Vânzătorul”), reglementează, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare (în special Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști), drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg din contractul de vânzare-cumpărare (denumit în continuare „Contractul de Vânzare-Cumpărare”) încheiat între Vânzător și o altă persoană fizică (denumită în continuare „Cumpărătorul”) prin intermediul magazinului online al Vânzătorului. Magazinul online este operat de Vânzător pe pagina web situată la adresa de internet https://moirawear.ro (denumită în continuare „Pagina Web”), prin interfața Paginii Web (denumită în continuare „Interfața Web a Magazinului”).1
1.2. Termenii și Condițiile nu se aplică în cazurile în care persoana care intenționează să achiziționeze bunuri de la Vânzător este o persoană juridică sau o persoană 2care, la momentul plasării comenzii, acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale.
1.3. Dispozițiile Termenilor și Condițiilor fac parte integrantă din Contractul de Vânzare-Cumpărare. Contractul de Vânzare-Cumpărare și Termenii și Condițiile sunt întocmite în limba română.
1.4. Vânzătorul poate modifica sau completa textul Termenilor și Condițiilor. Prin această dispoziție nu sunt afectate drepturile și obligațiile apărute pe perioada valabilității versiunii anterioare a Termenilor și Condițiilor.
2. Contul de utilizator
2.1. Pe baza înregistrării efectuate de Cumpărător pe Pagina Web, Cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator (denumită în continuare „Cont de Utilizator”). Din Contul său de Utilizator, Cumpărătorul poate plasa comenzi de bunuri. Interfața Web a Magazinului permite, de asemenea, Cumpărătorului să plaseze comenzi de bunuri fără înregistrare.
2.2. La înregistrarea pe Pagina Web și la plasarea comenzii de bunuri, Cumpărătorul este obligat să furnizeze corect și veridic toate datele. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele introduse în Contul de Utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de Cumpărător în Contul de Utilizator și la plasarea comenzii de bunuri sunt considerate corecte de către Vânzător.
2.3. Accesul la Contul de Utilizator este securizat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesarea Contului său de Utilizator.
2.4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea Contului de Utilizator de către terțe persoane.
2.5. Vânzătorul poate anula Contul de Utilizator, în special în cazul în care Cumpărătorul își încalcă obligațiile care decurg din Contractul de Vânzare-Cumpărare (inclusiv Termenii și Condițiile).
2.6. Cumpărătorul ia la cunoștință că este posibil ca Contul de Utilizator să nu fie disponibil în mod continuu, în special având în vedere întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale Vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.
3. Încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare
3.1. Întreaga prezentare a bunurilor plasată în Interfața Web a Magazinului are caracter informativ; în cazuri demne de luat în considerare, Vânzătorul nu este obligat să încheie un Contract de Vânzare-Cumpărare cu privire la aceste bunuri.
3.2. Interfața Web a Magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv indicarea prețurilor individuale ale acestora. Prețurile bunurilor sunt indicate inclusiv taxa pe valoarea adăugată (TVA). Prețurile bunurilor sunt indicate în moneda RON (leu românesc) și rămân valabile pe perioada cât sunt afișate în Interfața Web a Magazinului.
3.3. Pentru a comanda bunuri, Cumpărătorul completează formularul de comandă în Interfața Web a Magazinului. Formularul de comandă conține, în special, informații despre:
3.3.1. bunurile comandate (bunurile comandate sunt „introduse” de Cumpărător în coșul electronic de cumpărături),
3.3.2. modul de plată a prețului de cumpărare al bunurilor, datele privind modalitatea de livrare dorită a bunurilor comandate și
3.3.3. informații privind costurile asociate ambalării și livrării produselor (denumite în continuare împreună „Comanda”). Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării produselor introduse în Interfața Web a Magazinului sunt valabile doar în cazul în care produsele sunt livrate pe teritoriul României.
3.4. Coșul de cumpărături există doar în memoria computerului și, dacă Cumpărătorul părăsește aceste pagini fără a trimite Comanda, se anulează automat. Atenție, pentru funcționarea corectă a coșului de cumpărături este necesar un browser care permite modulele cookie.
3.5. Vânzătorul poate aplica pe magazinul web suport de vânzări sub forma unei oferte de cadou la cumpărare, dacă valoarea totală a comenzii Cumpărătorului depășește limita stabilită a prețului, inclusiv TVA. Cumpărătorul poate adăuga cadoul selectat la comandă fără ca prețul comenzii să crească în coș. Pe factură este indicat ulterior prețul integral al cadoului, iar apoi este dedusă o reducere în valoarea cadoului.
3.6.Dacă Cumpărătorul își exercită dreptul de a se retrage total sau parțial din Contractul de Vânzare-Cumpărare și prin aceasta încalcă condițiile ofertei de cadou, Cumpărătorul este obligat să returneze, împreună cu celelalte bunuri returnate, și bunul marcat în comandă ca fiind cadou. În cazul în care cadoul nu este returnat, Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține prețul integral al cadoului, așa cum este indicat în Interfața Web, la rambursarea prețului comenzii.
3.7. Înainte de a trimite Comanda către Vânzător, Cumpărătorului i se permite să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă, ținând cont de posibilitatea Cumpărătorului de a detecta și corecta erorile apărute la introducerea datelor în comandă. Comanda va fi trimisă Vânzătorului prin apăsarea butonului „Dokončit objednávku” (Finalizare comandă). Datele introduse în comandă sunt considerate corecte de către Vânzător. Vânzătorul confirmă imediat primirea comenzii către Cumpărător prin poștă electronică, la adresa electronică a Cumpărătorului indicată în Contul de Utilizator sau în comandă (denumită în continuare „Adresă Electronică”).
3.8.Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de bunuri, valoarea prețului de cumpărare, costurile estimate de transport), să solicite Cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic).
3.9. Relația contractuală între Vânzător și Cumpărător ia naștere la livrarea acceptării comenzii (acceptarea), care este trimisă de Vânzător Cumpărătorului prin poștă electronică, la adresa electronică a Cumpărătorului.
3.10. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare. Costurile suportate de Cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare (costurile pentru conexiunea la internet, costurile pentru apelurile telefonice) sunt suportate de Cumpărător, iar aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
4. Prețul Bunurilor și Condițiile de Plată
4.1. Prețul bunurilor și eventualele costuri asociate livrării bunurilor conform Contractului de Vânzare-Cumpărare pot fi achitate de Cumpărător Vânzătorului prin următoarele modalități:
– fără numerar prin intermediul gateway-ului de plată Comgate
Dacă Cumpărătorul alege plata online prin gateway-ul de plată Comgate ca metodă de plată, ia la cunoștință că serviciul este asigurat de Comgate Payments, a.s. Prin efectuarea plății, obligația Cumpărătorului de a achita comanda către Vânzător este îndeplinită.
4.2. Împreună cu prețul de cumpărare, Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului și costurile asociate ambalării și livrării bunurilor la valoarea convenită. Dacă nu este stipulat în mod explicit altfel, prețul de cumpărare include și costurile asociate livrării bunurilor.
4.3. Dacă este uzual în tranzacțiile comerciale sau dacă este stabilit de reglementările legale, Vânzătorul va emite Cumpărătorului un document fiscal – factură pentru plățile efectuate în baza Contractului de Vânzare-Cumpărare. Vânzătorul este plătitor de TVA. Vânzătorul va emite Cumpărătorului documentul fiscal – factura după plata prețului de cumpărare și îl va trimite în format electronic la adresa electronică a Cumpărătorului.
5. Retragerea din Contractul de Vânzare-Cumpărare
5.1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract fără a indica un motiv, în termen de paisprezece zile, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de urgență a Guvernului României nr. 34/2014. Detalii suplimentare se regăsesc în Instrucțiunile privind dreptul de retragere din contract.
5.2. Dacă Contractul de Vânzare-Cumpărare include mai multe tipuri de bunuri sau livrarea în mai multe părți, acest termen începe să curgă de la primirea ultimei livrări de bunuri. Retragerea din Contractul de Vânzare-Cumpărare trebuie trimisă Vânzătorului în termenul menționat în propoziția anterioară. Cumpărătorul poate trimite retragerea din Contractul de Vânzare-Cumpărare la adresa de retur a bunurilor MOIRA CZ, a.s., adresa de corespondență Kochana z Prachové 121, 386 01 Strakonice, Republica Cehă, e-mail info@moirawear.ro.
5.3. În cazurile în care Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare-Cumpărare conform art. 9 și următoarele din OUG nr. 34/2014, Vânzătorul are de asemenea dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare-Cumpărare în orice moment, până la momentul preluării bunurilor de către Cumpărător. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va rambursa prețul de cumpărare Cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, prin transfer bancar în contul indicat de Cumpărător. Cumpărătorul are dreptul la rambursarea sumelor plătite pentru transport doar la valoarea cea mai mică oferită (în cazul în care a optat pentru o variantă de transport mai scumpă).
5.4. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea Cumpărătorului de rambursare a prețului de cumpărare cu dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate bunurilor.
6. Transportul și Livrarea Bunurilor
6.1. În cazul în care modalitatea de transport este convenită pe baza unei solicitări speciale a Cumpărătorului, Cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate acestei modalități de transport.
6.2. Dacă Vânzătorul este obligat, conform Contractului de Vânzare-Cumpărare, să livreze bunurile la locul indicat de Cumpărător în comandă, Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare.
6.3. În cazul în care, din motive ce țin de Cumpărător, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau livrarea printr-o altă modalitate decât cea specificată în comandă, Cumpărătorul este obligat să suporte costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv costurile asociate unei alte modalități de livrare.
Dacă expedierea este returnată ca nerevendicată, Cumpărătorul va fi întrebat despre retrimitere. În cazul în care solicită a doua expediere a bunurilor comandate, Cumpărătorului i se va factura dublul taxei poștale.
6.4. La preluarea bunurilor de la transportator, Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în cazul oricăror defecte, să le notifice imediat transportatorului. În cazul în care se constată deteriorarea ambalajului care indică o intruziune neautorizată în expediere, Cumpărătorul nu trebuie să preia expedierea de la transportator, sau este necesar să se întocmească un proces-verbal de daună cu șoferul.
6.5. Costurile de transport și livrare a bunurilor (din REPUBLICA CEHĂ în ROMÂNIA): Taxa de transport pe teritoriul României este de
Livrare la adresă: 49 RON
Livrare în punctul GLS Parcel Shop: 43 RON
(inclusiv TVA). Expedierile sunt efectuate de către compania GLS Romania (sau un alt transportator român) și Vânzătorul își rezervă dreptul de a alege un alt transportator adecvat.
Vânzătorul informează Cumpărătorul despre expedierea bunurilor prin poștă electronică, la adresa electronică a Cumpărătorului.
7. Drepturi din Viciile de Conformitate (Garanție)
7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la viciile de conformitate se reglementează de dispozițiile legale obligatorii aplicabile din România, în special de prevederile Codului Civil Român (Codul Civil), Legii nr. 449/2003 (privind vânzarea produselor și garanțiile asociate) și Legii nr. 296/2004 (privind Codul Consumului), cu modificările și completările ulterioare.
7.2. Vânzătorul răspunde în fața Cumpărătorului pentru faptul că bunurile nu prezintă defecte la preluare.
7.3. Dispozițiile menționate la art. 7.2 din Termenii și Condițiile nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic din cauza unui defect pentru care a fost convenit prețul mai mic.
7.4. Cumpărătorul își exercită drepturile decurgând din viciile de conformitate la Vânzător la adresele sediilor sale, care sunt indicate pe Pagina Web a Vânzătorului, sau la adresa:
MOIRA CZ, a.s., Kochana z Prachové 121, 386 01 Strakonice, Republica Cehă.
7.5. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea Vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate de regulamentul de reclamații al Vânzătorului.
8. Alte Drepturi și Obligații ale Părților Contractante
8.1. Cumpărătorul dobândește proprietatea asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de cumpărare al acestora.
8.2. Soluționarea Litigiilor și Legea Aplicabilă
Relațiile și eventualele litigii care decurg din Contractul de Vânzare-Cumpărare încheiat cu Cumpărătorul cu statut de consumator se soluționează în conformitate cu legea română și vor fi soluționate de instanțele române competente, cu excepția cazului în care acordurile internaționale ale UE prevăd altfel.
Eventualele litigii pot fi soluționate și pe cale amiabilă. În acest caz, Cumpărătorul – consumator poate contacta entitatea de soluționare alternativă a litigiilor, care este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) din România, sau poate soluționa litigiul online prin intermediul platformei ODR a UE, disponibilă la adresa web http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Înainte de a recurge la soluționarea alternativă a litigiilor, MOIRA CZ a.s. recomandă Cumpărătorului să utilizeze mai întâi contactul cu MOIRA CZ a.s. pentru soluționarea situației apărute.
8.3. Supravegherea respectării legislației românești în domeniul protecției consumatorilor este efectuată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este exercitată de autoritatea română (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – ANSPDCP).
9. Protecția datelor cu caracter personal
9.1. Protecția datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului, care este o persoană fizică, este asigurată în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (GDPR).
9.2. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor sale date cu caracter personal: nume și prenume, adresă de domiciliu, cod numeric personal/număr de identificare, cod de identificare fiscală, adresă de poștă electronică, număr de telefon (denumite în continuare împreună „Date cu Caracter Personal”).
9.3. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător în scopul realizării drepturilor și obligațiilor din Contractul de Vânzare-Cumpărare și în scopul gestionării Contului de Utilizator. Dacă Cumpărătorul nu alege o altă opțiune, acesta este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător și în scopul trimiterii de informații și comunicări comerciale Cumpărătorului. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în întregul său domeniu de aplicare conform acestui articol nu este o condiție care, în sine, ar împiedica încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare.
9.4. Cumpărătorul ia la cunoștință că este obligat să introducă datele sale cu caracter personal (la înregistrare, în Contul său de Utilizator, la comandarea efectuată din Interfața Web a Magazinului) corect și veridic și că este obligat să informeze Vânzătorul fără întârzieri nejustificate cu privire la modificările datelor sale cu caracter personal.
9.5. Vânzătorul poate însărcina o terță persoană, în calitate de operator, cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului. Cu excepția persoanelor care transportă bunurile, datele cu caracter personal nu vor fi transmise de Vânzător terților fără acordul prealabil al Cumpărătorului.
9.6. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe o perioadă nedeterminată.
9.7. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt precise și că a fost instruit cu privire la faptul că furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară.
9.8. În cazul în care Cumpărătorul consideră că Vânzătorul sau operatorul (art. 9.5) prelucrează datele sale cu caracter personal într-un mod care contravine protecției vieții private și personale a Cumpărătorului sau contravine legii, în special dacă datele cu caracter personal sunt imprecise în raport cu scopul prelucrării acestora, poate:
9.8.1. solicita Vânzătorului sau operatorului o explicație,
9.8.2. solicita ca Vânzătorul sau operatorul să remedieze situația astfel apărută.
10. Trimiterea de comunicări comerciale
10.1. Cumpărătorul este de acord cu trimiterea de informații legate de bunurile, serviciile sau afacerea Vânzătorului la adresa electronică a Cumpărătorului și, de asemenea, este de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către Vânzător la adresa electronică a Cumpărătorului.
10.2. Trimiterea de informații, așa cum este menționat la punctul 10.1., poate fi anulată oricând.
11. Utilizarea Google Analytics și stocarea fișierelor cookies
11.1. Prin serviciul Google Analytics, Vânzătorul urmărește și măsoară traficul magazinului online. Aceste date înregistrate nu conțin informații personale ale vizitatorilor.
11.2. Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookies pe computerul său.
11.3. La blocarea fișierelor cookie în browserul de internet, este posibil ca magazinul online să nu fie pe deplin funcțional.
11.4. Cumpărătorul este de acord că datele înregistrate prin intermediul cookie-urilor sunt utilizate și de compania Google.
12. Dispoziții finale
12.1. Contractul de Vânzare-Cumpărare și toate chestiunile legate de contract se reglementează de legea română, sub rezerva dispozițiilor aplicabile ale Uniunii Europene.
12.2. Modificările Contractului de Vânzare-Cumpărare nu necesită formă scrisă.
12.3. Anexa la Termenii și Condițiile o constituie formularul model de retragere din Contractul de Vânzare-Cumpărare.
12.4. Datele de contact ale Vânzătorului:
Adresa pentru livrări:
MOIRA CZ, a.s.,
Kochana z Prachové 121, 386 01 Strakonice, Republica Cehă
Adresa de e-mail: info@moirawear.ro
Telefon: +420 608 608 511 (Republica Cehă)
În Praga, la data de 21. 10. 2025.
Livrare și plată
Comgate, a.s. se numără printre cei mai mari furnizori de plăți online din Cehia. Activitatea Comgate, a.s. este supravegheată de Banca Națională a Cehiei, iar Comgate, a.s. deține licență emisă de Banca Națională a Cehiei pentru emiterea de monedă electronică. La procesarea datelor de plată, Comgate, a.s. respectă cel mai înalt standard de securitate al asociațiilor de carduri, PCI DSS.
Modalitatea de plată cu cardul în magazinul nostru online este simplă și sigură:
După ce alegeți plata cu cardul, veți fi redirecționat către o pagină de plată securizată, unde introduceți datele cardului dumneavoastră (numărul cardului, data expirării, CVC/CVV).
Plata este apoi confirmată și, dacă este necesar, validată suplimentar prin 3D Secure în aplicația sau internet bankingul băncii dumneavoastră.
După finalizarea cu succes a plății primiți imediat o confirmare, iar comanda este predată spre procesare.
Întregul proces este rapid și protejat de standarde moderne de securitate.
Transfer bancar
După selectarea plății prin transfer bancar, veți fi redirecționat către selecția băncii dumneavoastră sau vi se vor afișa instrucțiunile de plată (de exemplu, cod QR). După ce confirmați plata în internet banking, transferul este trimis – la majoritatea băncilor cehe plata poate fi procesată aproape imediat. De îndată ce plata este creditată în cont, primiți o confirmare a plății, iar noi începem procesarea comenzii dumneavoastră. Dacă ați primit un e-mail cu informații despre înregistrarea plății, înseamnă că totul este în regulă.
În cazul în care apare orice problemă tehnică în timpul plății, vă puteți adresa direct serviciului lor specializat de asistență:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel.: +420 228 224 267